Friday, December 31, 2010

syambut new year 2011!!!!!!

kebiasaan aku sambut new year nie bese2 je...tp untuk 2011 aku sambut dgn membe sekola..mmg kaki layan arrr...salmie fazil dgn rahmah...walaupun 3 orang je..tapi itu x jadi hal..dapat aku jumpe salmie mmg kurus perot di buatnyer dr mula sampai abis..gelaj je keje kitorg....mula2 ingat nak g tengok wayang..tiket la habis...nak lepas geram punya pasal kitorg pun pe lg wat photoshoot la...hahahhah aku x kasi kalah...asyik eza fuad dgn mie je nak enterperim aku pun nak gak!!!sebabkan x jadik g nengok wayang kitorg pun layan karok....ok gak!!! orang punye le ramai reserved bilik..di sebabkan aku nie regular custemur la kata an..bro keja kat situ pun kasi aku masuk awal..naik hangin je org yg dtg dulu...ada aku kesah.????hahahah.......g pun bro tue dah jadi member aku...lepaih g karok g lak mCd....tp kotorg derive teru jerw,,,,,,hihi orank sikit punye ramai lg nak makan situ....mmg best ar sambut new year tahun nie...mekasih ar kat salmie and rahmah dan che pazil..hhuhu..yg penting kitowg enjoy!!!!